Retur & reklamation - Merchy

MERCHY

Egen merch: 10 dagar | Limited Editions: 5-7 arbetsdagar.

Ångerrätt/Returpolicy

Merchy.se erbjuder inte någon ångerrätt eller returpolicy på någon av våra produkter.

På Merchy Group AB säljer vi endast limiterade och skräddarsydda produkter baserade på kundens specifika önskemål.

Vi kan därför inte erbjuda någon ångerrätt eller returpolicy på någon av våra produkter.


Eftersom våra produkter är unikt utformade för varje kund har vi inte möjlighet att sälja vidare eller återanvända dem.

Trasig produkt/Reklamation

Vi lägger stor vikt vid kvaliteten på våra produkter och varje produkt genomgår noggranna kontroller av våra duktiga tryckmästare innan de skickas ut till kunderna. Trots detta kan det ibland uppstå olyckliga händelser, och om din leverans mot förmodan innehåller skadade eller felaktiga produkter, ber vi dig kontakta vår kundservice omedelbart för att upprätta en reklamation.

För att underlätta hanteringen av reklamationen ber vi dig att följa nedanstående steg:

  1. Kontakta oss: Kontakta vår kundservice via contact@merchy.se, eller via kontaktsidan så snart du upptäcker problemet med din leverans. För att kunna behandla din reklamation effektivt ber vi dig att tillhandahålla beställningsnummer, beskrivning av felet eller skadan samt gärna bifoga bilder för ytterligare underlag.
  2. Bedömning av reklamationen: Vårt kundserviceteam kommer att undersöka din reklamation och genomföra en noggrann bedömning av felet eller skadan. Vi strävar efter att hantera reklamationer så snabbt som möjligt och återkomma till dig med en lösning.
  3. Åtgärder: Om reklamationen godkänns kommer vi att vidta lämpliga åtgärder för att korrigera felet eller ersätta den skadade produkten. Beroende på situationen kan det innebära reparation, utbyte eller återbetalning av produkten.

Vi på Merchy Group AB tar varje reklamation på största allvar och arbetar hårt för att säkerställa att våra kunder är nöjda med våra produkter och tjänster. Vi strävar efter att hantera alla reklamationer på ett rättvist och smidigt sätt.

Om du har några frågor eller behöver ytterligare information angående vår retur- och reklamationspolicy, är du välkommen att kontakta oss via contact@merchy.se.


Leveransfrågor

Leveranstider, fraktpris, etc:
Läs vår leveransinfo

Ej hämtade varor

För att få tillbaka ett paket som ej hämtats ut behöver du köpa denna produkt: https://merchy.se/produkt/returavgift/

För alla paket som inte hämtas ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, på 150:-


Merchy Group AB kommer behålla din produkt i vårt lager i 6 månader.
Köparen har 6 månader på sig att betala in denna avgift för oss att skicka tillbaka varorna. Annars skänkes denna produkt tillsammans med all vår överskottslager i slutet av året.